Sissi täällä, heippa! Mä pääsin eilen tottiskentälle, aika vähän oli kivaa vaikka hellettä pitelikin. Tehtiin kaikenlaista, mun piti istuskella millon missäkin sivulla ja edessä ja sit mä istuskelin huvikseni muutamassa muussakin kulmassa. Siitä ei kyllä tippunu makkaraa, vaikka mä miten yritin napittaa vetoavasti silmiin äippää. Ja kerran äippä teki ihan hirveen tempun, se yritti mua karkuun!! Ja se toinen täti piti mua vielä kiinnikin! Onneks mä pääsin siltä pakoon ja sain äipän kiinni ennen kuin se ehti hävitä tai vaikka mennä jonkun toisen koiran luo.

Sitten mä sain hypiskellä jonkun härvelin yli, ekaks siinä oli vaan yksi lauta mutta sitten niitä lisättiin. Hah, vähän haastetta! Ja äippä leikki mun kanssa sellasella aika painavalla kalikalla, mä hain sitä äipälle ja se oli ihan riemuissaan. Kyllä senkin saa niin helpolla onnelliseks... Mua kehuttiin rauhalliseksi pennuksi, mutta se kehuja ei kyllä tiennyt että mä olin vaan helteestä pökerryksissä. Kunhan tästä vähän viilenee niin mä kyllä näytän taas todellisen luontoni.